.



Skantzen







Kommentarer
Postat av: Lina

hehe joo men... vardagsrummet har jag aldrig blivit riktigt RIKTIGT möjd med. Det är det omålade taket som gör att jag inte är nöjd.

Vi tapetserade ju vitt men va för lata (då) för att måla taket så då ser ju taket liksom grå/gult ut i jämnförelse med den vita tapeten och det har stört mig ända sen dess...

Nu vill jag måla taket och tapetsera om hela rummet :P.

2010-01-13 @ 17:33:57
URL: http://ivabell.blogg.se/
Postat av: Lina

ja visst är det så! :) Synd att det är en lite dyr hobby bara. Det är ju inte dirket en flera-kvällar-i-veckan-hobby :P Skulle gärna jobba med det. Sökte faktiskt till en utbildning, och kom in, precis innan vi fick reda på att jag va gravid. Lite dålig tajming då kanske. Men det är absolut nått som jag kan tänka mig att satsa på i framtiden :). Synd bara att dessa utbildningar kostar en del men det kanske det kan vara värt om man sen får syssla med det man verkligen gillar.



Fast å andra sidan så är väl inte din "hobby" (fotografering) så värstans billig heller? Det ska väl vara bra kameror, objekt och så lär man väl ha en bra dator att fixa till bilderna i oxå?

Eller? Jag vet inte så mycket om sånt där :P

2010-01-14 @ 10:04:00
URL: http://ivabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0